Siedziba Domu Kultury Kadr przy ul. Rzymowskiego 32 to:
-7000 m. kw. powierzchni
-15 pracowni tematycznych
-sala konferencyjna
-studio nagraniowe
-sala widowiskowa z 232 miejscami
-studio fotograficzne z cykloramą
-sala prób
-2 przestrzenie aktywności lokalnej, w tym pierwsza w Warszawie przeznaczona dla młodzieży
-2 ogrody na piętrach
-klubokawiarnia
-garaż z 52 miejscami
Nasze przestrzenie doskonale nadają się do organizowania konferencji, szkoleń, warsztatów, spotkań promocyjnych, sesji zdjęciowych, planów filmowych oraz sesji nagraniowych.
Oferujemy następujące powierzchnie do wynajęcia:
SALA WIDOWISKOWA „BROADWAY” to doskonałe miejsce, by zorganizować galę, konferencję, pokaz, koncert czy przedstawienie teatralne. 232 miejsca na widowni, bogate wyposażenie, design na najwyższym poziomie, a do tego świetna akustyka.
-scena o powierzchni: 93 m.kw (z kieszeniami 122 m.kw) szerokość sceny 9m (istnieje możliwość zmniejszenia szerokości sceny do 7m); szerokość z kulisami 11,2m; głębokość sceny 8,3m (bez proscenium 7m); proscenium szerokość 9m, głębokość 1,3m; wysokość sztankietowa (całkowita) 9m; okno sceniczne (wys.5 m, szer. 9m); magazyn dekoracji 49,9m2
-klimatyzacja
-nagłośnienie: system frontowy: 6x L’Acoustics ARCS + 4x L’Acoustics SB18
-system monitorowy: 6x L’Acoustics X12 + 2x X8
-konsoleta FOH – Midas PRO2
-konsoleta MON – Midas PRO1
-mikrofony bezprzewodowe 4x Sennheiser eW300 / e835
-mikrofony przewodowe: Shure / Electro-Voice / AKG / Audio-technica
-oświetlenie – 70 punktów świetlnych, w tym: ruchome głowy typu spot – 4x DTS MAX L, reflektor PC – 12x Spotlight 1000W, reflektory profilowe – 16x ETC S4, reflektory profilowe – 12x ETC S4 15°-30° Zoom Profile, reflektory profilowe dużej mocy – 4x Spotlight FI 25 ZS, reflektor prowadzący – 1x Spotlight VD LED 450 RGBW DMX, konsoleta oświetleniowa – 1x ChamSys MQ200 Pro2014, dimmery – 4x ETC ColorSource ThruPower 24, naświetlacze sceniczne – 6x ETC Source Four LED CY
cena: 1000 zł/h + obsługa techniczna (1 os.), 10 000 zł/dzień + VAT (cena wraz z obsługą techniczną – 1 os.)
SALA KONFERENCYJNA „WILK Z WALL STREET” to pomieszczenie przeznaczone na spotkania korporacyjne, szkolenia, warsztaty lub mniej formalne narady. Ta minimalistyczna, jasna sala z miłym dla oka widokiem pozwala na efektywną pracę w przyjemnej przestrzeni.W pomieszczeniu można dowolnie zmieniać ustawienie krzeseł.
powierzchnia: 80m.kw
wyposażenie: 50 miejsc (krzesła z dostawką do pisania), dodatkowe miejsca przy stolikach (np. na serwis kawowy), projektor multimedialny, flipchart.
cena: 150 zł/h, 1500 zł/dzień + VAT
STUDIO FOTOGRAFICZNE Z CYKLORAMĄ/sala konferencyjna – to nie tylko profesjonalne studio zdjęciowe, ale również przestrzeń, w której można zorganizować pokaz mody, zajęcia czy plan filmowy. Dodatkowo stanowisko do wizażu i bogate zaplecze socjalne. Ta kreatywna przestrzeń czeka na ciekawe wykorzystanie.
powierzchnia: 170m2
Wyposażenie: cyklorama, softboxy, parasol sferyczny, profesjonalne oświetlenie, lampy, statywy, slider, 20 miejsc siedzących przy stołach, zaplecze socjalno-gospodarcze z zabudową kuchenną i miejscami do siedzenia, dodatkowe miejsca na kanapach, krzesłach i przy stolikach ok 15. Możliwość dowolnej aranżacji.
cena: 150 zł/h, 1500 zł/dzień + VAT
Usługi dodatkowe:
Aparaty: Canon 5DmkIII – 150pln/dzień; Canon 5DmkIV – 200pln/dzień
obiektywy: 24-70 f/2,8 L II – 150pln/dzień; 70-200 f/2,8 IS L II – 150pln/dzień
(sprzęt do wynajmu tylko w trakcie sesji zdjęciowych w DK KADR
Minimalny czas wynajmu studia – 3h
Odwołanie sesji na 24h przed datą sesji – płatność 50%
Odwołanie w dniu – płatność 100%
Możliwość przechowania sprzętu w wypadku sesji dłuższych niż 1 dzień – 50 zł/doba
STUDIO NAGRANIOWE Z REŻYSERKĄ to profesjonalnie wygłuszone studio, z doskonałym wyposażeniem przygotowane na nagrania muzyczne i lektorskie, jak również istnieje możliwość rejestracji materiału ze sceny.
powierzchnia: 25 m2 reżyserka i 33m2 studio.
Wyposażenie: Komputer Mac PRO 2017 z oprogramowaniem Avid PRO-TOOLS; MIDAS XL 48 – 8-kanałowy preamp mikrofonowy – 2 sztuki; i NEVE 8801 – 1-kanałowy CHANNEL STRIP; UNIVERSAL AUDIO 6176 – przedwzmacniacz mikrofonowy typu VINTAGE AVID HD/IO; interfejs audio – 16 kanałów IN / 16 kanałów OUT; AVID HD MADI – interfejs audio – 64 kanały IN / 64 kanały OUT; DYNAUDIO LYD 7 – monitory bliskiego pola – zestaw 2 sztuki; KLARK TEKNIK DN9650 – konwerter AES50 / MADI; IEX-16L – 16-kanałowy interfejs wyjściowy dla miksu słuchawkowego; DENON – odtwarzacz CD-USB-BT-SD; PRESONUS monitor station V2; MYMIX MOVEK osobisty mixer monitorujący – 5 sztuk
Studio nagraniowe Głośniej od bomb – 150 zł/h, 1500 zł dzień + VAT
SALA PRÓB MARZYCIEL/sala konferencyjno-bankietowa – to sala znajdująca się w sąsiedztwie sali widowiskowej i kawiarni. Może stanowić zaplecze dla sali widowiskowej lub jako odrębna przestrzeń pozwala na aranżację różnego rodzaju spotkań czy wydarzeń.
powierzchnia: 84m2
wyposażenie: 60 miejsca siedzące, podest, projektor multimedialny.
cena: 150 zł/h, 1500 zł/dzień + VAT
MAŁE SALE KONFERENCYJNE: BABEL I MIĘDZY SŁOWAMI – to niewielkie sale dedykowane spotkaniom w węższym gronie. Doskonałe na narady, szkolenia, warsztaty czy spotkania rekrutacyjne.
powierzchnia: 2 x 26m2
wyposażenie: 12 miejsc siedzących, 12 stolików, projektor multimedialny, flipchart.
cena: 50 zł/h, 500 zł/dzień + VAT
SALE TANECZNE „TAŃCZĄC W CIEMNOŚCIACH”, „DO UTRATY TCHU”, „CZARNY ŁABĘDŹ” zlokalizowane na 3.piętrze doskonałe dla profesjonalnych tancerzy, ambitnych amatorów i wszystkich pragnących ruchu.
Sala taneczna „Tańcząc w ciemnościach” – (130m2) – 150 zł/h, 1500 zł/ dzień + VAT
Sala taneczna „Do utraty tchu” – (82m2) – 100 zł/h, 1000 zł/dzień + VAT
Sala taneczna „Czarny łabędź” – (62m2) – 100 zł/h, 1000 zł/ dzień + VAT
Pozostałe przestrzenie będą wyceniane i wynajmowane w ramach indywidualnych ustaleń.
Szczegóły dot. wynajmu znajdują się w cenniku.
Regulamin wynajmu – Zarządzenie.
W sprawach wynajmu powierzchni użytkowych prosimy kontaktować się telefonicznie:
tel. 22 843 88 81 wew. 203
marketing@dkkadr.waw.pl
Współpraca i partnerstwo DK KADR jest otwarty na nowe pomysły, ciekawe projekty, interesujące spotkania. Zapraszamy do współpracy stowarzyszenia, fundacje i organizacje pozarządowe gotowe wspólnie działać i tworzyć nowe oblicze kultury.
Zapraszamy do współpracy:
Mariusz Grabarski, Specjalista ds. projektów społeczno-kulturalnych, opiekun Akumulatora, współpraca z organizacjami pozarządowymi, grupami formalnymi i nieformalnymi, mieszkańcami
m.grabarski@dkkadr.waw.pl
Maria Kuczyńska, Specjalistka ds. projektów społeczno-kulturalnych, opiekunka Akumulatora, współpraca z organizacjami pozarządowymi, grupami formalnymi i nieformalnymi, mieszkańcami
m.kuczynska@dkkadr.waw.pl